Tuesday 2 June 2015

Kamsahamnida !!




Assalamualaikum wahai semua pembaca blog… perkara utama sekali ialah syukur kehadrat ilahi kerana dengan limpah kurnia-Nya kami peserta merangkap cikgu2 atau fasilitator prog ni selesai menjalankan program bersama dengan jayanya.. Alhamdulillah..
Pada asalnya saya malas nak tulis semua ni namun apakan daya… terpaksa…

Apa yang saya boleh simpulkan utk program Jalinan Masyarakat : Mafatihul Mahabbah kali ni ialah mantop, gempak, superb daebak dan sume lah yg seumpama dgn ni.. Apa yg x hebatnya, perancangan dah start seblum sem lg.. organisasi pulak dibarisi oleh org hebat dan berpengalaman.. lagi lah mudah kan..

Bangkit lah wahai Mahasiswa ! !


Ok.. lupa pulak nak bgtau.. saya Mustaqim aka Adul selaku biro tempat dan pengangkutan.. nice to meet u… kui kui.. tugas sy mmg nampak simple tp kan nak boleh cari tempat tu perghh bukan main lg… merantau satu kl.. dah la transport pom xde.. sad… namun, hasil usaha rakan seperjuangan ( Iezzat Fahmie ) serta rakan2 yang lain dapat lah tentukan tempat serta homestay.. walaupom last2 minit… sorry guys..

ni lah saya... nak kata shomel x jugak.. biasye2 je...
Sepanjang program berlansung, first skli saya gementar nak jumpa adik2 ni… maklumlah sy x minat nak jadi fasi ni.. adik2 kat sini pulak terlebih aktif.. pekena ecstasy ke ape budak2 ni… haha.. ok hambar..  tp serius adik2 kat sini baik ah… ad blako.. comel ad, pandai pom ado.. tp kan sy x terlibat sgt sepanjang prog ni… sad.. byk kene handle hal-hal lain as biro pengangkutan… letih baq hang.. xpe lah… sumbangan saya sedikit je utk adik2… 

Gambar adik-adik yang pekena Ecstasy..

Tugasan yg paling berat selama mana join prog ni ialah bagi KULIAH SUBUH… gila baq hang suh aku bagi kuliah.. x pernah seumur hidup aku bagi kuliah kat org ni.. kalau tazkirah ringkas boleh tahan lg.. x tidur malam aku ritu piker kan benda ni.. tp trimas sume bagi support kat aku.. len kali aku tak nak… keh keh..


Nampak je macho... kaki tu ketar weh..

Terima kasih pengarah kerana sudi dengar kuliah ana... 
Akhir kata dari saya sepanjang prog ni ialah para cikgu / abg fasi semua memainkan peranan bersama sebelum start prog lagi hingga lah selepas prog… mana2 biro back up satu sama lain… TAHNIAH… len kali kita buat prog sesame lagi..

PERAK menang... yeahh !


It's been a long day without you, my friendAnd I'll tell you all about it when I see you againWe've come a long way from where we beganOh, I'll tell you all about it when I see you againWhen I see you again…



GUD LUCK ! !

JSP DAEBAK :P






1 comment:

Unknown said...

Yg last tu lirik lagu see u again dlm cter fast furious 7.. Haha

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik