Wednesday 25 March 2015

PERJUMPAAN KE-2 ( 4 Mac 2015 )

بسم الله الرحمن الرحيم 
hahh admin pagi2 dah bangun siap2 pakai wangi2..bukan nk g akad nikah k ape just nak g meeting je..tapi admin punya semngat harini lain mcm sikit..semalam baru lepas buang saka tu yang rasa btenaga sikit hari ni..meeting kali ni apa pula yang yang dibincangkan??? jom sama2 tgok...


TARIKH : 4 Mac 2015
MASA    :10 a.m
TEMPAT:Bilik Seminar 32

Perjumpaan kali ke 2 diadakan bagi proses disertasi kertas kerja projek (KKP). KKP ini merupakan draf pertama yang diterbitkan dan didapati masih banyak lagi aspek yang lompong dan perlu dibaiki. Perjumpaan kali ini diselia oleh penyelaras kami iaitu Dr. Fadillah Binti Mansor. Dr. turut memberi sedikit taklimat berkenaan panduan pelaksanaan dan sistem pemarkahan kursus. Dr. juga akan menilai kembali KKP yang telah disediakan.


Seterusnya, setiap biro diwakili ketua atau ahli membentangkan cadangan tugas masing-masing kepada penyelaras. Penyelaras memberi cadangan dan beberapa penambahbaikan bagi skop kerjasetiap biro. Beberapa pindaan perlu dibuat dan dikemaskini. Draf pertama KKP mempunyai kekurangan dan kesalahan tertentu. Ia perlu diubahsuai menjadi lebih baik.


Perjumpaan bersama penyelaras tamat pada jam 11.30 pagi. Namun begitu setiap ahli membuat perjumpaan semula dibawah biro masing-masing bagi membincangkan penambahbaikan yang perlu dibuat dan akan dibentangkan semula pada perjumpaan akan datang.


Terima kasih pada semua ahli yang memberi kerjasama.. selamat bekerja :)




 Saat di mana menunggu ketibaan Dr.Fadillah.. snap skaliiii ^__^
 


Pengarah kami sado baq hangg >___<



Uuu...jejaka jsp khusyuk mendengar.. lai lai.. :P 



Syami : " oiitt..pandang kamera pikaa..dah lenguh aku diri nih"
Syafika : "aq x pndg kamera pon cantik.. :P " 


ayat ayat kat atas tu skema sikit..admin lain yang tulis..selalu kalau ayt mereng tu admin sorang je..yang skema tu admin yang solehah-solehah yang tulis..admin ni kurang sikit solehahnya tapi tetap manis menawan lah..haaa gituuuu... ok la jumpa lagi ye..admin nak g makan pulak..mengadap blog ni x kenyang pon hahaha baiiii

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik