Saturday 25 April 2015

MEMBELI BARANG-BARANG MODUL


Bismillah...
u guys tahu x??? hari pogramm dah nak dekat..admin excited sangat dah ni..tapi apa-apa pon kena setelkan semua benda dulu lah sebelum berpogram..so pada kali ni admin akan crita lah sedikit sebanyak mengenai tugas terakhir kami iaitu beli barang-barang untuk pogram..
oleh sebab g beli malam so admin x ikut lah..admin terima gambar daripada hero-hero yang admin hantar untuk tolong belikan barang..bawah ni admin buat ayat skema sikt,,khas untuk u guys...

alhamdulillah tinggal beberapa hari lagi pogram MAMA akan dijalankan.wakil kami dari biro teknikal iaitu saudara Kamarul Akmal dan Nik Aqiel yang hensem2 ni rela bekorban masa dan tenaga untuk keluar dan membeli barang-barang modul dan beberapa barangan untuk perjalanan pogram nanti. 

perbincangan sebelum membuat keputusan untuk membeli barang.

saudara Kabir memilih barangan terbaik untuk pogram nanti



mereka berjaya membeli hampir separuh daripada barangan yang diperlukan dan terpaksa pulang kerana barangan di situ sudah kehabisan stok. tahniah diucapkan..semoga penat lelah ini dibayar nanti..doakan perjalanan pogram kami..nanti kan MAMA!!!

mcm x percaya pulak admin berjaya tulis ayat skema yang agak panjang ni kan.. tu jelah kot untuk entri kali ni.. terima kasih sekali lagi hero admin yang tolong g beli ni.. jumpa lagi nanti..stay tuned

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik